Grzegorz Gorczyca i jego program wyborczy hitem w Internecie
Grzegorz Gorczyca, prezes chełmskiego Automobilklubu, robi w sieci furorę swoim nietypowym programem wyborczym. Oczywiście chodzi o reklamę zamieszczoną w lokalnej prasie, jednak trzeba przyznać, że swoim satyrycznym podejściem oddał świetnie klimat nadchodzących wyborów samorządowych w całym kraju.
1000 zł tygodniowo na każde dziecko, bezpłatne taksówki dla każdego mieszkańca Chełma, pierwsze w mieście metro, port oraz terminal przeładunkowy na rzece Uherka, a nawet stok narciarski – takie obietnice wyborcze składa na łamach poniedziałkowego Nowego Tygodnia Grzegorz Gorczyca.
Trudno się dziwić, że Internauci nie przeszli obok tej reklamy obojętnie. Zdjęcie z „programem wyborczym” szybko rozniosło się po sieci:
I tak się, kurde, robi kampanię! Mieszkańcom Chełma polecam tego kandydata ??? pic.twitter.com/vgeu9ypXSL
— Maja Walczuk (@MajaWalczuk) 28 sierpnia 2018
O nietypowym kandydacie napisał już serwis SuperBiznes, tyle tylko, że… potraktował całą akcję na poważnie.
(…) To jeden z elementów programu wyborczego Grzegorza Gorczycy z Chełma na Lubelszczyźnie. A to tylko początek nietypowych obietnic skierowanych do wyborców. – czytamy w serwisie.
Pan Grzegorz Gorczyca oczywiście nie startuje w wyborach w Chełmie, a cała akcja jest kreatywną reklamą, ale na tym nie koniec. Zbieżność nazwisk może wywołać niezłe zamieszanie w Krakowie. Inny Grzegorz Gorczyca mieszka po drugiej stronie Polski i wystartuje jako obywatelski kandydat na prezydenta Krakowa, którego w kampanii ma wspierać Partia Wolni i Solidarni marszałka seniora Kornela Morawieckiego! Jesteśmy ciekawi jak małopolskie media zareagują na chełmskie postulaty wyborcze 😉
Grzegorz Gorczyca – ciąg dalszy…
Oczywiście wszędzie pokazywana jest tylko pierwsza część reklamy, skupiająca się na obietnicach „wyborczych”. Wystarczy odwrócić gazetę na kolejną stronę i od razu mamy wyjaśnienie całej akcji. Reklama ukazała się w poniedziałkowym numerze Nowego Tygodnia – pierwsza jej część na stronie 7, druga na stronie 9.
Panu Grzegorzowi gratulujemy poczucia humoru i kreatywnej reklamy Stowarzyszenia WeRwA. Cieszymy się, że przy okazji o Chełmie znowu zrobi się głośno. W końcu wiele osób zechce sprawdzić, w którym mieście ma powstać metro, port i… stok narciarski 😉
A to doskonały news, żeby zapowiedzieć, że lada dzień na serwisie Wirtualny Chełm ruszy oficjalna zakładka „wybory 2018”.
Hmm, tylko że w Chełmie jest już stok narciarski, i to na poważnie -(stok w Kumowej Dolinie). Ale fakt, jak go przykryją, dodadzą metro – to już prosta droga do Dubaju :).