Home Opinie Dziwny jest ten Chełm! Nie potrafisz, nie pchaj się na afisz
Nie potrafisz, nie pchaj się na afisz

Nie potrafisz, nie pchaj się na afisz

2

Jedyną zaletą nowych banerów, mających reklamować Chełmski Park Wodny, jest ich znikoma widoczność. Ten, kto je projektował, talentem wybitnie nie grzeszył. To kolejna nieudolna próba promocji tonącej w długach niefortunnej miejskiej inwestycji. Czekamy, kiedy wdrażające aktualnie plan naprawczy władze spółki ujawnią, czy zamknięty od 12 marca z powodu epidemii Chełmski Park Wodny generuje większe czy mniejsze straty, niż działający?

W maju wiszący na rdzewiejącym ogrodzeniu targowiska miejskiego przy al. Armii Krajowej brudny i wyblakły baner, kuszący mocą wrażeń w chełmskim aquaparku (na zdjęciu poniżej z czasów swojej dawnej świetności), zastąpiono nowym (na zdjęciu u góry). Tym razem, mającym zachęcać do spotkań w parku. Brak poczucia estetyki i znajomości elementarnych zasad projektowania jakiegoś domorosłego grafika sprawił, że wyszło jak wyszło… Kiczowato i tandetnie.

W październiku ubiegłego roku Chełmski Park Wodny reklamował swoje atrakcje na… śmietniku należącym do targowiska miejskiego przy ul. J. Popiełuszki.

REDAKCJA Redakcja wirtualnychelm.pl pracuje codziennie, aby dostarczyć Ci ciekawe i przydatne treści. Naszym najlepszym wynagrodzeniem jest Twoje zaangażowanie – udostępniaj proszę nasze teksty na Facebooku i buduj z nami społeczność wirtualnego Chełma!

Comment(2)

    1. Prezes ma swój gust i zdanie… Oto komentarz Chełmskiego Parku Wodnego zamieszczony na http://www.facebook.com/wirtualnychelm: „Nieważne jak byle o nas mówili – to z punktu widzenia świadomości marki istotne dla każdej firmy 🙂 Panie Redaktorze – wdrażamy właśnie nową kampanię informacyjną. Grafika opracowana została przez nieprzypadkowego grafika, ale profesjonalistę w swojej branży. Naszym zdaniem jest bardzo ciekawa. Mamy nadzieję, że przyniesie oczekiwany efekt. Przy okazji – plakaty i wcześniejszy baner są sukcesywnie wycofywane z terenu, ale cieszy nas, że archiwizuje je Pan na fotach. Pozdrawiamy i do zobaczenia po otwarciu 🙂 ?”.

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *